Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K.)
Regisztráció és fiókkezelés
Miért csak HRP partnerek számára elérhetőek a képzések?
Az exkluzív hozzáférés lehetővé teszi számunkra, hogy mélyrehatóan és specifikusan fókuszáljunk megadott IT területekre, biztosítva a magas szintű tudásátadást a partnereink számára. A zárt környezet emellett szavatolja, hogy a gyártóink számára érzékeny információkat megfelelő módon kezeljük és védjük.
Még nincs HRP.hu webáruház felhasználói fiókom, hogyan tudok regisztrálni?
A partnerregisztrációs folyamatot ezen a linken tudod elindítani.
Nekem már van felhasználói fiókom, de szeretnék a munkatársamnak is létrehozni. Hogyan tudok neki is készíteni egyet?
A HRP webáruházába történő bejelentkezés után, bal oldalt válaszd az Adatkezelő menüben a „Kapcsolattartó módosítás” menüpontot. Itt a + gombbal tudsz újabb kapcsolattartókat felvinni. Az adatok felvitelekor ne felejtsd el az új kapcsolattartó számára a „Webes hozzáférés” -t bepipálni.
Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan tudom helyreállítani?
A HRP webáruházában kattints „Bejelentkezés” gombra, majd válaszd az „Elfelejtett jelszó?” menüpontot.
Hogyan tudom megváltoztatni a megjelenített nevem?
A HRP webáruházába történő bejelentkezés után, bal oldalt válaszd az Adatkezelő menüben a „Kapcsolattartó módosítás” menüpontot. Itt tudod módosítani – többek közt – a cégedhez tartozó kapcsolattartók nevét is.
Nem tudok belépni az E-learning portálra! Mi lehet a gond?
- Ellenőrizd, hogy biztosan megfelelő HRP webáruház felhasználónév / jelszó párost adtál meg.
- Ellenőrizd, a HRP webáruházába történő bejelentkezés után, hogy a bal oldalt található Adatkezelő menüben / „Kapcsolattartó módosítás” menüpontja alatt az adott Kapcsolattartónál a „Webes hozzáférés” be van-e pipálva.
- Biztonsági és kompatibilitási okok miatt bizonyos karakterek tiltva vannak a jelszavakban. Amennyiben a jelszavad tartalmazná az alábbi karakterek egyikét ( ’ < > { } \ “ ), megkérünk, hogy változtass jelszót ide kattintva.
- Ha nem tudnál belépni az E-learning portálra, megkérünk, hogy először mindenképp változtass jelszót ide kattintva. Amennyiben ezek után sem tudsz belépni, vedd fel velünk a kapcsolatot ide kattintva.
Képzési anyagok és tartalom
Miből áll egy képzés?
A képzéseink általában egy átfogó videóleckéből és akár hozzá kapcsolódó dokumentumból állnak, de az is előfordul, hogy teljesen szöveges alapú a képzésanyag. Ehhez kapcsolódik egy teszt, mely felméri a tananyag elsajátításának sikerességét.
Mi szükséges a képzések teljesítéséhez?
Minden képzés aloldalán feltüntetjük, hogy mi szükséges az adott képzés elvégzéséhez. Általában elmondható, hogy szükséges az adott videóanyag megtekintése (ha van), illetve a kapcsolódó tesztfeladat bizonyos százalékú teljesítése.
Hogyan tudom megtekinteni folyamatban lévő képzéseimet?
A profilmenüre kattintva válaszd a „Saját képzéseim” menüpontot, vagy kattints a ezen linkre.
Hol találom az elvégzett képzések után kapott tanúsítványaimat?
Mennyi kurzuspont jár egy képzés elvégzéséért?
Ez eltérő lehet, ezért minden képzés aloldalán feltüntetjük, hogy mennyi pont jár az adott képzés sikeres teljesítéséért.
Hol találom, hogy mennyi kurzuspontom pontom van?
Bejelentkezés után, a profilmenüre kattintva válaszd a „Nyeremények és Pontok” menüpontot, vagy kattints ezen linkre.
Mire jók a kurzuspontok?
Arra bátorítunk, hogy maradj velünk és végezz el minél több képzést – hamarosan megláthatod milyen hasznos lehet számodra a képzés tudásanyagának elsajáítása mellett, ha gyűjtöd ezeket a pontokat.
Hibát találtam egy képzés tananyagában! Hol jelezhetem ezt?
Bár törekszünk arra, hogy ne kerüljön hiba tananyagunkba, sajnos előfordulhat ilyen eset. Ilyen esetben szívesen vesszük, ha jelzed ezt számunkra. Kérlek kattints ezen linkre és töltsd ki űrlapunkat. Hibabejelentésedért akár díjat is adunk – további információkért kattints ide.
Hogyan tudom jelezni, ha szeretném, hogy valamilyen tananyag felkerüljön a platformra?
Ajánlásaid szívesen vesszük. Megkérünk, hogy kattints az alábbi linkre és töltsd ki ezen űrlapunkat.